poniedziałek, 13 grudnia 2010

puppylinux.asia R.I.P.

Jak wielu się już zorientowało stała się rzecz niepokojąca, dwa adresy znane wszystkim miłośnikom szczeniaczka pod którymi znajdowało się większość pakietów, bibliotek, etc padły z niewiadomych przynajmniej mi przyczyn.

Mowa tu oczywiści o puppylinux. asia i puppylinux.ca, nawet na moim blogu jest sporo odnośników z linkami do paczek które znajdowały się pod w/w adresami, jest to dość uciążliwe zwłaszcza że część z tych pakietów nie ma swoich odpowiedników na innych serwerach.

Jak wcześniej pisałem, doszły mnie słuchy że stronki mają powrócić i mam nadzieję że z pełną swoją zawartością, niestety czas w którym ma się to stać jest bliżej nieokreślony. Miejmy nadzieję że nastąpi to możliwie jak najszybciej.

Póki co w razie problemów proszę pisać do mnie na mail a w miarę możliwości postaram się pomóc, mam kilka paczek .pet na drugim dysku które mogę rozsyłać, możliwe jest też wysyłanie pojedynczych bibliotek. Sam ostatnio otrzymałem od znajomego brakującą bibliotekę libwv więc, jak widać wszystko można zorganizować, w tych ciężkich chwilach musimy się wspierać ;)

1 komentarz:

  1. To wielka strata dla użytkowników, no cóż...jakoś trzeba sobie radzić.

    OdpowiedzUsuń